25.02.15

"І в слові знову повернусь"

    Леся Українка… Це ніжне і дзвінке ім′я належить до найвеличніших імен українського народу. Гордий дзвін її імені в серцях мільйонів людей породжує не тільки спогад про «Лісову пісню» або «Досвітні вогні», але і палку любов до великої поетеси і гордість за свій народ. В бібліотеці 25 лютого проведено літературні гостини "І в слові знову повернусь". Бібліотекар I категорії Піщук Г. Б. ознайомила присутніх з біографією Лесі Українки, з її творчістю, до якої з кожним роком зростає інтерес шанувальників. Поезію Лесі Українки кожен відкриває для себе сам. Відвертість її душі, владна щирість її таланту захоплює, зачаровує.

Інші будуть співці по мені,
Інші будуть лунати пісні,
Вільні, гучні, одважні та горді
Поєднаються в яснім акорді
І полинуть у ті небеса,
Де сіяє одвічна краса,
Там на їх обізветься луною
Пісня та, що не згине зо мною. 


     На свято зібралося багато талантів і шанувальників поезії Лесі Українки. Учні читали вірші: "Сторононько рідна! Коханий мій краю", "Горить моє серце, її запалила...", "Знов весна і знов надії...","Хотіла б я піснею стати...", "Не дорікати слово я дала...","Мріє, не зрадь! Я так довго до тебе тужила...", та ін.

 
 

 
 




  
  


Немає коментарів:

Дописати коментар